{"id":17627,"date":"2020-09-15T22:43:15","date_gmt":"2020-09-15T22:43:15","guid":{"rendered":"https:\/\/test2.maasstadwoningverhuur.nl\/?page_id=17627"},"modified":"2021-03-21T00:20:02","modified_gmt":"2021-03-21T00:20:02","slug":"klachtenprocedure","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/maasstadwoningverhuur.nl\/klachtenprocedure\/","title":{"rendered":"Klachtenprocedure"},"content":{"rendered":"\t\t
Klachtenbeleid is binnen Maasstad Woningverhuur onderdeel<\/em> van kwaliteitsmanagement. Daarbij wordt gestreefd naar een zo hoog Hiertoe wordt deze Klachtenprocedure gehanteerd. Klanten worden hierover middels artikel 29 van de Algemene De volgende categorie\u00ebn klager worden binnen Maasstad Woningverhuur onderscheiden.<\/p> Maasstad Woningverhuur definieert het volgende als klacht. Onderhoudsklachten worden ook als \u00a8klacht\u00a8 geregistreerd; op deze wijze wordt getracht inzicht te verkrijgen in Klachten over de hoogte van de huur worden eerst intern behandeld. Als er geen overeenstemming bereikt wordt, De volgende klachten neemt Maasstad Woningverhuur niet in behandeling.<\/p> Behoudens noodsituaties of (technische) calamiteiten, kan de klacht schriftelijk: per e-mail of via een Onderhoudsklachten<\/u><\/p> Indien nodig wordt de huurder uiterlijk twee weken na afhandeling van de klacht, nagebeld en gevraagd wordt of alles naar wens is opgelost.” Het volgende vindt plaats t.a.v. de registratie en verslag van klachten.<\/p> Deze Klachtenprocedure is vastgesteld d.d. maart 2019<\/b><\/em><\/p>\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t","protected":false},"excerpt":{"rendered":" maasstad woningverhuur klachtenprocedure KLACHTENBELEID Klachtenbeleid is binnen Maasstad Woningverhuur onderdeel van kwaliteitsmanagement. Daarbij wordt gestreefd naar een zo hoog mogelijke kwaliteit van de dienstverlening aan klanten. Iedere melding van een klacht wordt gezien als een kans om deze dienstverlening te verbeteren. Hiertoe wordt deze Klachtenprocedure gehanteerd. Klanten worden hierover middels artikel 29 van de Algemene […]<\/p>\n","protected":false},"author":6,"featured_media":0,"parent":0,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"template\/template-homepage.php","meta":{"footnotes":""},"class_list":["post-17627","page","type-page","status-publish","hentry"],"yoast_head":"\n
mogelijke kwaliteit van de dienstverlening aan klanten. Iedere melding van een klacht wordt gezien als een kans
om deze dienstverlening te verbeteren.<\/p>
bepalingen huurovereenkomst woonruimte en\/of de Brochure Welcome! ge\u00efnformeerd.<\/p>KLAGER<\/h5>
2 BW.<\/li>
een jaar na het tijdstip waarop de gedraging van Maasstad Woningverhuur plaatsvond.<\/li>KLACHT<\/h5>
Een van een klager afkomstige klacht, gericht aan Maasstad Woningverhuur, waaruit blijkt dat klager zich niet kan verenigen met een
handelen of nalaten van de organisatie of het handelen of nalaten van personen die voor of namens haar
werkzaamheden verrichten.<\/p>
de kwaliteit van de controle bij oplevering van de woonruimte. Als een onderhoudsklacht naar mening van de
klager slecht wordt afgehandeld, dan wordt deze als afzonderlijke klacht wederom geregistreerd.<\/p>
wordt de klager doorverwezen naar de Huurcommissie.<\/p>KLACHTEN DIE NIET IN BEHANDELING WORDEN GENOMEN<\/h5>
VERWERKING VAN KLACHTEN<\/h5>
melding in het huurdersportaal ingediend worden en deze wordt op de volgende wijze behandeld.<\/p>
Overige klachten<\/u><\/p>\u00a0<\/h5><\/li><\/ul>
REGISTRATIE EN VERSLAG VAN KLACHTEN<\/h5>